Edycja 2020/2021
|
Wnioskodawca |
Tytuł projektu |
|
dr Grzegorz D. Stunża Wydział Nauk Społecznych |
Digital Education Lab UG - Innovative Online Education |
|
dr hab. Anna Jurkowska-Zeidler, prof. UG Wydział Prawa i Administracji |
E-book i E-learning "Prawo rynku finansowego" |
|
prof. dr hab. Ewa Bagińska, dr Izabela Adrych- Brzezińska, Wydział Prawa i Administracji |
Prawo cywilne – zobowiązania: kazusy, orzecznictwo, materiały. Wdrożenie problemowej metody nauczania prawa cywilnego na UG. I etap |
|
dr Jakub Szlachetko, dr Katarzyna Szlachetko Wydział Oceanografii i Geografii / Wydział Prawa i Administracji |
Prawo polityki przestrzennej. Podręcznik z ćwiczeniami |
|
dr hab. Małgorzata Balwicka-Szczyrba, prof. UG Wydział Prawa i Administracji |
Dobre praktyki w nauczaniu i tutoring na Wydziale Prawa i Administracji UG |
|
mgr Małgorzata Marciszewska, dr Marta Noińska, Wydział Filologiczny |
Podręcznik "Русский язык в университете 2" |
|
mgr Joanna Chmielewska Centrum Języków Obcych |
Skrypt do nauki Academic English - akademickiego języka angielskiego. |
|
dr Joanna Mampe Wydział Filologiczny |
Syberia |
|
dr Anna Synak Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki |
Nowoczesne metody akustyczne w laboratorium dydaktycznym |
|
dr Olga Śniadach, dr Marcin Michalak, Wydział Prawa i Administracji |
Vade mecum discipule! Czyli innowacyjny konspekt zajęć dydaktycznych dla studentów prawa |
|
mgr Dawid Rogoziński Wydział Prawa i Administracji |
„Od studentów dla studentów” – przygotowanie i rozpowszechnienie w wolnym dostępie nowatorskiej publikacji dydaktycznej z materiałami do ćwiczeń z zakresu prawa odszkodowawczego i ubezpieczeniowego |
|
dr Agata Jurczak-Kurek Wydział Biologii |
Nowe spojrzenie na nauczanie diagnostyki bakteriologicznej – zajęcia laboratoryjne dla studentów kierunku Biologia Medyczna inne niż wszystkie |



